Ga naar content
Gratis verzending vanaf 150 EUR

Voorwaarden


Inhoudsopgave

  • Artikel 1 - Definities

  • Artikel 2 - Identiteit van de opdrachtnemer

  • Artikel 3 - Toepasselijkheid

  • Artikel 4 - Het aanbod

  • Artikel 5 - De overeenkomst

  • Artikel 6 - Herroepingsrecht

  • Artikel 7 - Kosten van herroeping

  • Artikel 8 - Uitsluiting van het herroepingsrecht

  • Artikel 9 - Prijs

  • Artikel 10 - Conformiteit en garantie

  • Artikel 11 - Levering en prestatie

  • Artikel 12 - Transacties voor onbepaalde tijd: duur, opzegging en verlenging

  • Artikel 13 - Betaling

  • Artikel 14 - Klachten

  • Artikel 15 - Geschillen

  • Artikel 16 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Artikel 1 - Definities

In deze voorwaarden zijn de volgende definities van toepassing.

Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;

Consument: de natuurlijke persoon, die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf, en een overeenkomst op afstand sluit met de ondernemer;

Dag: kalenderdag;

Duur van de transactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;

Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of de ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op zodanige wijze dat de opgeslagen informatie in de toekomst ongewijzigd kan worden gereproduceerd.

Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;

Standaardformulier voor herroeping: het standaardformulier voor herroeping dat door de ondernemer ter beschikking wordt gesteld en door de consument moet worden ingevuld wanneer hij gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht.

Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;

Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik wordt gemaakt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;

Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen.

Algemene voorwaarden: de onderhavige algemene voorwaarden van de handelaar.

Artikel 2 - Identiteit van de opdrachtnemer

ITC-accessoires
Burgemeester Stramanweg 101
1101 AA Amsterdam
Nederland

E-mail: support@kareforall.nl
BTW-nummer: NL805341274B01
KvK-nummer: 30138511

Artikel 3 - Toepasbaarheid 

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen van de ondernemer en op alle overeenkomsten op afstand en bestellingen die tussen ondernemer en consument worden gesloten.

Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en dat zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.

Indien de overeenkomst op afstand langs elektronische weg wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid de tekst van deze algemene voorwaarden vóór het sluiten van de overeenkomst op afstand langs elektronische weg aan de consument ter hand worden gesteld op zodanige wijze dat deze voor de consument gemakkelijk te lezen is. de consument. opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar de algemene voorwaarden langs elektronische weg kunnen worden geraadpleegd en zullen de algemene voorwaarden op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos worden toegezonden. .

Indien naast deze algemene voorwaarden specifieke product- of dienstvoorwaarden van toepassing zijn, zijn het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich bij tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling, die voor hem het gunstigst.

Indien op enig moment één of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden geheel of gedeeltelijk nietig mochten zijn, of nietig mochten worden verklaard, blijft de overeenkomst en deze algemene voorwaarden voor het overige van kracht en blijft de bepaling in vraag zal in onderling overleg onverwijld worden vervangen door een bepaling die het origineel zo dicht mogelijk benadert.
Situaties waarin deze Algemene Voorwaarden niet voorzien, zullen worden beoordeeld ‘naar de geest’ van deze Algemene Voorwaarden.

Eventuele onduidelijkheden over de uitleg of inhoud van één of meerdere bepalingen van onze Algemene Voorwaarden zullen worden geïnterpreteerd ‘naar de geest’ van deze Algemene Voorwaarden.

Artikel 4 - Het aanbod

Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit uitdrukkelijk in het aanbod vermeld.

Het aanbod is niet bindend. De ondernemer heeft het recht het aanbod te wijzigen en aan te passen.

Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een ​​goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

Alle afbeeldingen en specificaties in het aanbod zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.

Afbeeldingen bij producten zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. De ondernemer kan niet garanderen dat de getoonde kleuren exact overeenkomen met de echte kleuren van de producten.

Elk aanbod moet informatie bevatten die de consument in staat stelt inzicht te krijgen in de rechten en plichten die voortvloeien uit de aanvaarding van het aanbod. Dit betreft met name

  • de prijs, inclusief belastingen
  • eventuele bezorgkosten;
  • de wijze waarop de overeenkomst tot stand komt en welke stappen daarvoor nodig zijn;
  • of het herroepingsrecht al dan niet van toepassing is;
  • de wijze van betaling, levering en uitvoering van de overeenkomst;
  • de termijn voor aanvaarding van het aanbod dan wel de termijn gedurende welke de ondernemer de prijs garandeert;
  • de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand, indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
  • of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd en, zo ja, waar deze voor de consument kan worden geraadpleegd;
  • de wijze waarop de consument de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien nodig corrigeren voordat deze wordt gesloten;
  • de talen, anders dan het Nederlands, waarin de overeenkomst kan worden gesloten;
  • de gedragscodes die de ondernemer heeft onderschreven en de wijze waarop de consument deze langs elektronische weg kan raadplegen; En
  • de minimale duur van de overeenkomst op afstand bij een duurtransactie.

Artikel 5 - De overeenkomst

De overeenkomst komt, met inachtneming van het bepaalde in artikel 4, tot stand op het moment dat de consument het aanbod aanvaardt en voldoet aan de gestelde voorwaarden.

Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod langs elektronische weg. Zolang deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst herroepen.

Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.

De ondernemer kan zich binnen wettelijke kaders op de hoogte stellen van de mogelijkheden van de consument om aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen en van alle feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer naar aanleiding van dit onderzoek goede redenen heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, heeft hij het recht gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.

De ondernemer zal bij het product of de dienst aan de consument de volgende informatie verstrekken, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager:

  • het adres van de vestigingsplaats van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan
  • de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
  • informatie over garanties en after-salesdiensten;
  • de gegevens bedoeld in artikel 4 lid 3 van deze Voorwaarden, tenzij de ondernemer deze gegevens al vóór het sluiten van de overeenkomst aan de consument heeft verstrekt;
  • de voorwaarden voor opzegging van het contract, indien de duur van het contract langer duurt dan één jaar of van onbepaalde duur is.


In geval van een transactie voor onbepaalde tijd is de bepaling van het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

Elke overeenkomst wordt gesloten onder de opschortende voorwaarde van voldoende beschikbaarheid van de betreffende producten.

Artikel 6 - Herroepingsrecht

Voor het bezorgen van producten.

Bij de aankoop van producten heeft de consument het recht de overeenkomst binnen 14 dagen zonder opgave van redenen te ontbinden. Deze bedenktijd gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.

Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in de mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de redelijke en duidelijke instructies van de ondernemer.

Indien de consument gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht, dient hij dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, aan de ondernemer te melden. De consument dient deze melding te doen via het standaardformulier of een ander communicatiemiddel zoals e-mail. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht, dient hij het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de goederen tijdig zijn teruggezonden, bijvoorbeeld door het overleggen van een bewijs van aflevering.

Indien de klant na het verstrijken van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht of het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, wordt de verkoop geacht te hebben plaatsgevonden.

Bij het verlenen van diensten.

Bij het verlenen van diensten heeft de consument het recht om zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen binnen een termijn van minimaal 14 dagen vanaf de datum waarop de overeenkomst is gesloten.

Om zijn herroepingsrecht uit te oefenen dient de consument de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering verstrekte redelijke en duidelijke instructies op te volgen.

Artikel 7 - Kosten van herroeping

Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, draagt ​​hij maximaal de kosten voor het terugzenden van de goederen.

Indien de consument enig bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Voorwaarde hierbij is dat het product reeds aan de ondernemer is teruggestuurd of dat sluitend bewijs van volledige terugzending kan worden overlegd. Terugbetaling vindt plaats via hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument uitdrukkelijk akkoord gaat met een andere betaalmethode.

Indien het product beschadigd raakt als gevolg van onzorgvuldig omgaan met de consument, is de consument aansprakelijk voor de eventuele waardevermindering van het product.

De consument kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de waardevermindering van het product als de ondernemer niet alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht heeft verstrekt, die vóór het sluiten van de koopovereenkomst moet worden verstrekt.

Artikel 8 - Uitsluiting van het herroepingsrecht

De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor producten zoals omschreven in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit tenminste tijdig voor het sluiten van de overeenkomst duidelijk in het aanbod heeft vermeld.

Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten die zijn
door de ondernemer vervaardigd volgens specificaties van de consument;

  • die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  • die door hun aard niet kunnen worden geretourneerd;
  • die snel kunnen bederven of verouderen;
  • waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de handelaar geen invloed heeft;
  • Individuele kranten en tijdschriften;
  • Audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken;
  • voor hygiëneproducten waarvan de verzegeling door de consument is verbroken.
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
  • voor het verrichten van logies, vervoer, restaurantdiensten of vrijetijdsactiviteiten op een bepaalde datum of gedurende een bepaalde periode;
  • waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen vóór het einde van de bedenktijd;
  • weddenschappen en loterijen.

Artikel 9 - Prijs

De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk- en typefouten. Voor de gevolgen van druk- en typefouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Bij druk- of typefouten is de ondernemer niet verplicht het product tegen de foutieve prijs te leveren.

Artikel 10 - Conformiteit en garantie

De ondernemer garandeert dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, de redelijke eisen aan betrouwbaarheid en/of bruikbaarheid en de wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften die gelden op het moment van het sluiten van de overeenkomst. overeenkomst. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.

Een door de ondernemer, fabrikant of importeur afgegeven garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.

De garantietermijn van de handelaar is gelijk aan de fabrieksgarantietermijn. De ondernemer is echter nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elk individueel gebruik door de consument, noch voor eventuele adviezen over het gebruik of de toepassing van de producten.

De garantie geldt niet indien

  • de consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
  • de geleverde producten zijn blootgesteld aan abnormale omstandigheden of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de instructies van de ondernemer zijn behandeld en/of op de verpakking zijn behandeld;
  • het gebrek geheel of gedeeltelijk het gevolg is van door de Staat gestelde of te stellen voorschriften met betrekking tot de aard of kwaliteit van de gebruikte materialen.

Artikel 11 - Levering en uitvoering

De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het aanvaarden en uitvoeren van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot dienstverlening.

Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf heeft opgegeven.

Met inachtneming van hetgeen hierover in lid 4 van dit artikel staat vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij consument akkoord is gegaan met een langere leveringstermijn. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. In dit geval heeft de consument het recht om de overeenkomst kosteloos te ontbinden. De consument heeft geen recht op enige schadevergoeding.

Alle levertijden zijn bij benadering. Aan de aangegeven termijnen kan de consument geen rechten ontlenen. Het overschrijden van een termijn geeft de consument geen recht op schadevergoeding.

In geval van ontbinding als bedoeld in lid 3 van dit artikel zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.

Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een ​​vervangend product beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden aangegeven dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van het Bedrijf.

Het risico van beschadiging en/of vermissing van de producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Artikel 12 - Transacties voor onbepaalde tijd: duur, opzegging en verlenging

Beëindiging

De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die betrekking heeft op de periodieke levering van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingstermijnen en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot periodieke levering van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde vóór het einde van de bepaalde duur opzeggen, met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en met een opzegtermijn van ten minste één maand.

De consument kan de in de vorige leden bedoelde overeenkomsten op elk moment opzeggen:

  • te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of binnen een bepaalde periode
  • tenminste op dezelfde manier als hij ze binnenging
  • altijd met dezelfde opzegtermijn als de handelaar zichzelf heeft gesteld.

Vernieuwing

Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van goederen (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of verlengd voor een bepaalde duur.

In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die betrekking heeft op het geregeld afleveren van dag- en weekbladen en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie maanden als de consument weigert de verlengde overeenkomst te aanvaarden. kan de verlenging beëindigen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van goederen of diensten, mag alleen stilzwijgend voor onbepaalde duur worden verlengd als de consument te allen tijde de overeenkomst kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand, of drie maanden als de overeenkomst heeft betrekking op het geregeld afleveren van dag-, week- of maandbladen of tijdschriften, maar minder frequent dan één keer per maand.

Een overeenkomst voor bepaalde tijd voor het geregeld ter kennismaking afleveren van dag-, nieuws-, week- en weekbladen en tijdschriften op proef (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend verlengd en eindigt automatisch na de proef- of kennismakingsperiode.

Duur

Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste één maand opzeggen, tenzij het onredelijk en onbillijk is om de overeenkomst vóór het einde van de looptijd op te zeggen. de overeengekomen duur.

Artikel 13 - Betaling

Tenzij anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 7 werkdagen na het ingaan van de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. Bij een overeenkomst tot het verlenen van een dienst geldt deze termijn. gaat in nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.

De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of aangegeven betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.

Bij wanbetaling door de consument heeft de ondernemer, behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

Artikel 14 - Klachtenprocedure

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@kareforall.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.

Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het vrij om deze via het EU-platform in te dienen.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.

Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de ontvangst beantwoord. Indien de afhandeling van een klacht langer duurt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Indien de klacht niet in der minne kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.

Indien een klacht door de ondernemer gegrond wordt bevonden, zal de ondernemer naar eigen keuze de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

Artikel 15 - Geschillen

Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden van toepassing zijn, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Ook als de consument in het buitenland woont.

Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.

Artikel 16 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Aanvullende of afwijkende bepalingen van deze algemene voorwaarden mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd of op zodanige wijze te worden vastgelegd dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

Top Top